NYE tape nail art in red, gold, and black

Happy New Year!

I'm finally able to write a post on my nail art for New Years' Eve. I've been sick since yesterday so I spent the first day of the year in bed, not a great start really... Oh well, my first manicure of the year was inspired by Jessie K one of my favorite nail artists on Instagram, to compliment my red dress.
Finalmente riesco a postare la manicure che ho creato per capodanno. Sono un po' malata quindi ho passato il primo giorno dell'anno a letto, non è stato un granché... La prima manicure dell'anno è stata ispirata da Jessie K una delle mie nail artist preferite su Instagram, per complimentare il vestito rosso.

NYE red, gold, black tape nail art

I applied two coats of Kiko Liquid Gold. Once that was dry I cut some scotch tape into small triangles and proceeded to apply the other two colors. The red is Layla Ceramic Effect in Coral Bay and the black is Kiko 275. I added some China Glaze - Angel Wings for extra glitters.
Ho cominciato con due passate di Kiko Liquid Gold. Appena si è asciugato, ho tagliato dei triangolini di scotch e applicato gli altri due colori. Il rosso è Layla Ceramic Effect in Coral Bay e il nero è Kiko 275. Ho aggiunto China Glaze - Angel Wings all'oro per extra glitter.

NYE red, gold, black tape nail art

NYE red, gold, black tape nail art

NYE red, gold, black tape nail art

NYE red, gold, black tape nail art

I think the glitters were a nice choice and look better than just plain gold. My stash definitely needs more Layla nail polishes! I'll write it down as one of my new year's resolutions :)
Penso che i glitter siano stati una buona scelta perché sono un ottimo punto luce. E il mio stash ha decisamente bisogno di più smalti Layla! Lo scriverò nelle mie resolutions per il nuovo anno :)

2 comments:

  1. meravigliosa!!!!!!!! Ad ogni tua nail art cresce la stima che ho dite bravissima!

    ReplyDelete
  2. Grazie, Sophia. Sono estremamente felice per il tuo costante sostegno e la stima che hai nei miei confronti. Spero tu sappia che è assolutamente ricambiata!

    ReplyDelete

 

FOLLOW ME ON INSTAGRAM

FOLLOW ME

ADD ME ON BLOGLOVIN'

Follow on Bloglovin

PAGEVIEWS